onsdag den 31. august 2011

Acne

Hvid (kan også fåes i orange) kort ærmede skjorte.
Fra Acne til 1.395 kr.

Sorte højtaljede shorts.
Fra Acne til 1.195 kr.
Mørke blå lang nederdel. Kan også fåes i maxi kjole. Se længere nede.
Fra Acne til 1.895 kr.
Sorte lange bukser med hvil.
Fra Acne til 1.695 kr.
 Flot løs t-shirt i en sart lyserrød/hudfarve, med en flot anderledes krave.
Fra Acne til 1.495 kr.
 Rigtig flot taske i lysebrunt læder. har længe ønsket mig sådan en.
Fra Acne til 6.695 kr.
 Nogen rigtig sjove hvide højhælede. Jeg vil nok ikke selv gå i dem, men de er da vildt seje.
Fra Acne til 3.395 kr.
 En rigtig flot sort t-shirt. Som der helt klart er min ynglings. For den har det lidt gennemsigtige, som er på mode her til efteråret. Og så er den af velur som jeg jo bare elsker helt vildt.
Fra Acne til 1.695 kr.
Rigtig flot lang maxi kjloe, som også var i nederdel tidligere. Fåes i fire variander.
-Den du ser på billedet.
-Den fåes i lang i gul. Til 2.895 kr.
-Den fåes i kort i noget gråt mønster. Til 2.495 kr.
-Den fåes i kort i base, med et brunt belte til. Til 2.495 kr.
Fra Acne til 2.695 kr.










Jeg elsker bare Acne, selvom jeg ikke har noget tøj fra Acne!
Acne Jeans:
Acne Jeans er et svensk denim tøjfirma og en del af det svenske designfirma Acne, som har hovedkontor i Stockholm. Denim delen af Acne begyndte i 1997, da de designede 100 par jeans til venner, familie og klienter af firmaet. Den første kollektion blev lanceret året efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar