søndag den 14. august 2011

One piece




Faldt over de her rigtig flotte heldragter fra OnePiece.com

-Den blå og orange heldragt syntes jeg er rigtig flot derhjemme i weekenderne, når man ikke ved hvad man skal tage på.
Fra One Piece til 1.400 kr.

-Den meget mørkeblå syntes jeg er rigtig flot, fordi den har en hvid lynlås, så det er min favorit. Hvis man vil, syntes jeg godt man kan have den på til hverdag. Men hvis det var mig, så ville jeg bruge heldragter, som noget man slapper af i derhjemme.
Fra One Piece til 1.100

-Den meget mørkeblå heldragt med noget der ligner noget norsk mønster, syntes jeg er flot, fordi jeg elsker norsk mønster. Af de tre heldragter jeg har valgt er den her nok den, der er bedst at bruge til hverdag.
Fra One Piece til 1.300

Ingen kommentarer:

Send en kommentar