lørdag den 24. september 2011

Love vintage (:




3 rigtig flotte ting som jeg fandt på et lobbemared, vi havde over på skolen.

Nr. 1: En lille fin skjorte, som min mor bare elskede. men hun kunne ikke passe den, og så fik jeg den. Jaaaaaaa......

Nr. 2: En skjorte der lige passe til dette års efter. Den passe lige til dette efterår, fordi den er lidt gennemsigtig. Og så går kraven lidt langt ned, hvilket også er på mode, fordi det med at knappe en skjorte helt op ikke er så in mere, (selvom jeg elsker at knappe skjorter helt op!).

Nr. 3: En rigtig flot lang cardigan, eller hvis man knapper den ene knap foroven er det måske lidt mere en kjole. Jeg så den hænge i loftet, og med det samme jeg så den tænkte jeg bare, den må jeg have. Helt vildt flot, elsker det lange (:

Jeg elsker genbrugs foretninger, fordi det er så undskyld pisse billigt. Og så kan man få ting, som alle andre ikke har. Alle tre ting kostede alt i alt 30 kr. Så jeg syntes da, at jeg har gjordt en god handel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar