mandag den 16. januar 2012

Long time ago

 Fra en uge siden fik jeg de her strømper af min mor. Og så var jeg selv nede og bytte julegaver. Hvor jeg byttede en Nilens jord mascara til en eyeliner, fordi jeg allerede havde mascaraen. Og så byttede jeg nogle lange strømper til nogle nye strømpebukser, som jeg bare går i hele tiden. Og så havde jeg fået et gave kort til Matas på 200 kr. hvor jeg købte nogle Matas produkter, fordi at det følte jeg at jeg ligesom havde brug for.
Har desværre ikke lige fået blogget så meget, men det er fordi at der har været noget galt, som jeg så ikke lige har fået tid til at gøre noget ved fordi min far har holdt en stor fødselsdag, med en masse forberedning (:
I dag har jeg været i byen for at købe fødselsdags gave til min storesøster, syntes selv den er mega god. Men vil ikke skrive hvad det er hvis hun nu lige kigger forbi inden i morgen!

Have a nice day,   HUGS SIGNE!! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar