torsdag den 5. april 2012

Skærtorsdag

I går var jeg på familie udfulgt, og fik påskefrokost. Jeg har længe tænkt på at jeg gerne vil have et bøjlestativ, så det mindede min storesøster mig lige om, og så fandt jeg en perfekt gren.
I tirsdags rydede mig og min mor op i vores skabe, og så kunne jeg, så heldig, som jeg nu er, få det tøj, som smed ud. Men der var nu ikke ret meget der kunne bruges. Så jeg fik:
Hvid kjole:   Minimum
Blå skjorte:   H&M
Lilla skjorte: Palace
Og Så en masse gamle små halstørklæder, som kan bruges i håret.
Turkis halstørklæde:                   En eller anden gammel ting!
Mosgrønne skinende gamacher: H&M
Mørkeblå gamacher:                   Falke
Grå blondegamacher:                  En eller anden gammel ting!

Nå men, God påske (:
Jeg kommer først til at blogge efter ferien, fordi jeg tager på håndboldcup her til morgen (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar